16 januari 2018

Cards for Valentine

Jag har gjort några kort till Alla-hjärtans-dag som är nästa månad.
I have done some cards for Valentines day next month.

❤ ❤ ❤

På första kortet har jag använt Gummiapans papper från Röd serie.
On the first card I have used Gummiapans paper from Röd serie.

Stämplat med textstämpeln I heart you på hälften av en vimpeldies (som vi fått i en goodiebag på en Trelleborgsträff).
Stamped with the text stamp I heart you in a banner (got in in a goodiebag at one event in Trelleborg).


Diesen jag använt är Kopplade hjärtan och Scalloped Rectangle.
The dies I used is Kopplade hjärtan and Scalloped Rectangle.


På mitt andra kort har jag använt papper från Röd serie.
On my second card I have used paper from Röd serie.

Diesen är Doodlat HjärtaPierced Circles och Pierced Squares.
The dies is Doodlat HjärtaPierced Circles and Pierced Squares.


På tredje och sista kortet har jag använt dessa stämplar:
On the third and last card I have used this stamps:


Har också använt Gummiapans enfärgade papper från Röd serie och diesen Dubbelhjärta och vimpelbanner.
Have also used Gummiapans one colored paper from Röd serie and the dies Dubbelhjärta and banner.


Kram till er från mig!
Hugs from me to you!

❤ ❤ ❤



2 kommentarer:

  1. So many nice cards! Just love the last one - I have to buy some new stamps!!!

    SvaraRadera