19 november 2017

Christmas cards


Dags för fler julkort, jag gissar att det blir en hel del såna i bloggen fram till jul :).
Time for some christmas cards, I guess there will be a lot of them in the blog until Christmas :).

På mitt första kort använde jag mig av tekniken "mirror stamping" för att få en Polkakäpp som vänder åt andra hållet än den på stämpeln. Cirkeln under de stora polkakäpparna är utstansad i vellum.
For my first card, I used the technique "mirror stamping" to get a Polkakäpp that´s facing the other direction than the stamp does. The circle under the Polkakäppar is cut out from vellum.


Och så gjorde jag två likadana kort men i lite olika färger med den söta julrenen.
And then I made two reindeer cards that look almost the same, but with different colors.


Stämplar:Stamps:

Dies:


//Camilla







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar