22 september 2017

Grattis, Barndop och Lycka till

Idag är det min bloggdag och det är den 22 september..... i morgon är det en dag många av oss längtat efter! Det är dags för höstens Trelleborgsträff på Parken i Trelleborg!!! Både lördag och söndag. För er som inte ska delta i träffen finns det möjlighet att handla på minimässan som är öppen lördag 23/9 kl. 12-20 och söndag 24/9 kl. 9-15. Fyra butiker är på plats!

Idag visar jag tre kort där jag utgått från olika textdies från Gummiapan.




Alla dekorationer på kortet "Grattis" är gjorda med olika dies. Kvadrat, cirkel, växter, hjärtan på spröt och grattis.



Texten "Barndop" och de små hjärtana har jag gjort med dies. För övrigt har jag använt två mönstrade papper från Gummiapan.



Bakgrunden på detta kortet är stämplad med "Stor rutig bakgrund". Dekorationerna har jag gjort med dies från setet "Spröt" samt texten "Lycka till".

Ha en skön helg!
Vi ses kanske i Parken?

/DT-Karin




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar