21 juli 2017

Sommerhilsner.

Kigger man udenfor i dag, så er der ikke meget sommer over Danmark,
men det betyder jo heldigvis ikke, at man ikke kan lave nogle sommerlige kort.

Jeg har drømt mig lidt væk og det er der kommet disse kort ud af:


Idéen er en, som jeg har set på Pinterest og længe gerne har ville afprøve med GA's stempler, dies, og papirer.


Motiverne er stemplet med embossing sværte på farvet papir og heat embosset med hvidt embossing pulver. Det får motiverne til at stå lidt ud fra papiret og giver en blank overflade. Motiverne har også fået lidt Wink of Stella glimmer.. bare fordi jeg kunne ;)


De bølget og takket kanter er standset ud med dies fra sættet "Bårder set" og så er teksten stemplet på selve kortet med sort sværte.


Det farvet papir er monteret på kortet med 3D-klæbepuder, for at give lidt dybde på kortet.

Jeg har brugt følgende materialer:

- Stempel, "Jättestor fjäril", link her.
- Stempel, "Mellanstor fjäril", link her.
- Stempel, "Liten fjäril", link her.
- Stempel, "Mellanstor blomma", link her.
- Dies, "Bårder set", link her.
- Papir, "Ensfärgat papper - Gult", link her.
- Papir, "Ensfärgat papper - Ljuslila", link her.

Tak fordi du kiggede med herinde. Ha' en dejlig dag.

Med venlig hilsen
DT - Karina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar