07 juni 2017

Do what makes you happy

Do what makes you happy och Carpe Diem är så härliga texter som beskriver precis vad scrapbooking, kortmakeri och annat pyssel innebär för mig. Säkert så för alla er andra också som tittar in här!
Idag bjuder jag på en layout och ett kort där jag använt de två textstämplarna.


Do what makes you happy är en perfekt text till det här fotot från en resa med delar av familjen.



De här diesen har jag använt till layouten. Doodlad ram har jag stansat ut två stycken och delat på olika sätt.



Ett kort med den nya fina blomman som jag kallar för Pion! Här har jag klippt av stjälken.


Blomman är monterad på distanskuddar och jag har delat lite på de nedersta bladen för att få lite mer effekt.


De här diesen har jag använt till kortet.

Carpe diem och  Do what makes you happy!
/DT-Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar