21 juni 2017

Animal kit and coordinated dies.

Jeg har leget lidt med stempelsættet: Animal Kit og de dies der passer til.
Jeg kan godt lide at fuzzy cutte mine figurer i hånden, men det bliver da lige lidt ekstra nemt og fint når man bare kan ligge en dies på og standse dem ud.. love it ;)


Alle figurerne har jeg farvelagt med ProMarkers, lidt nyt for mig, så bær over med mine skygger og småfejl. Den runde kant på kortet er er lavet med en die fra Pierced Circles sættet og det samme er cirklen med teksten på. Stjernerne er standset ud med dien Kopplade Stjärnor.


På 3 af kortene, har jeg stemplet med baggrundsstemplet Småsplatter. Jeg har brugt farvet papir fra Papir serierne, for at fremhæve faconen på mit kort. Her er det Marinblå serie. Alle figurer er monteret på kortet med 3D-klæbepuder, for at give lidt dybde.


Det mønstrede papir inden i kortet fylder hele skrivesiden, men jeg har lavet et mindre hvidt felt til tekst, jeg kender nemlig mange, som gerne er fri for at skulle skrive alt for meget i et kort ;) Det hvide felt er i en størrelse, så det ikke kan ses når kortet er lukket. Jeg har brugt forskellige dies til disse felter, her er det en fra sættet Stitched Rectangles.


På dette kort har jeg brugt en die fra Pierced Squares sættet, til at lave kanten. En Pierced Circle til teksten og stykker af Kopplade Ringar til pynt. Det farvede papir er fra den Rosa serie.


Her har jeg brugt en die fra sættet Landskaps Bårder til kanten og en Pierced Circle til teksten. Det farvede papir er fra den Mörk Mandel serie. Elefanten holder normalt en ballon, men den har jeg masket væk da jeg stemplede den. Jeg har stadig brugt dien til at standse figuren ud og så bare klippet ballon delen fra.


Dette sidste kort er lavet efter samme idé, som de andre, men jeg har ændret lidt på størrelsen og så vendt min kant lodret. Jeg har igen brugt en die fra sættet Landskaps Bårder. Det farvede papir er fra den Mörklila serie.

Ønsker dig en god og kreativ dag.

DT - Karina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar