07 februari 2017

Ett hem utan en katt

 Då är det min tur igen att ha bloggdag.
 Det var väldigt länge sedan jag gjorde en layout. Fotot på vår katt Sigge har legat framme på pysselbordet för att jag skulle göra en LO att bidra med. Textstämpeln "Ett hem utan en katt är bara ett hus" blev en perfekt titel!


Bakgrunden är sprayad med mist jag blandat själv. Den tunna ramen har jag ritat med tuschpenna. Texten är stämplad i en rektangel med stickad kant (dies).



"Splatter" har jag stämplat med Distress Ink Stormy Sky. På bakgrunden har jag också använt delar av en stämpel som heter  "Sikte".



"Kopplade ringar" har jag stansat ut i färgat akvarellpapper. Jag har använt ringarna och en del av "spillet" att dekorera med.

Ha en bra dag allihop!
/DT_Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar