20 februari 2017

Bladranka


♥ ♥ ♥

Då var det dags för mig, Gunilla, att blogga 😊
Det blev ett kort med en bladranka.

Now it´s time for me, Gunilla, to do a blog post 😊
This time I´ve made a card with a leaf wreath 


Jag började med att stansa ut ett hjärta från Gummiapans vita cardstock.
Sen stämplade jag runt själv hålet med olika bladstämplar.
Texten hjärtliga gratulationer har jag delat på och sen stämplat inuti själva hjärtat.

I have die cut a heart from Gummiapans white cardstock.
After that I stamped with a few different leaf stamps.
The saying, hjärtliga gratulationer, is split in half and stamped inside the heart.


Bladen är färglagda med Derwentpennor i olika blå och gröna nyanser.
Runt själva hjärtat och hålet har jag distressat med frayed burlap för att få lite skugga.

I´ve used my Derwent pencils for coloring and frayed burlap around the heart to creat some shadows.


Stansade även ut hjärtat i svart cardstock tre gånger innan jag limmade ihop allt och satte på plats inuti själva hålet.
Till sist dekorerade jag det hela med några paljetter och små hjärtan.

I die cut the heart three times from black cardstock before I clued it all together.
For the final touch I used some seaquins and a few smal die cut hearts.


Detta är något av det som jag använt mig av och det hittar ni i Gummiapans webshop.

This is some of the things I have used and you can find it in Gummiapans webshop.


Det var allt från mig den här gången!
This is all from me!

Hoppas ni får en fin vecka
Hope you all have a wonderful week.

//Gunilla

♥ ♥ ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar