02 februari 2017

Ännu ett....../Yet a nother.....

pocket letter från mig. Jag har helt fastnat för att göra pocket letter. Det är så roligt och man får verkligen göra många olika kort för att sen sätta ihop dom som man vill ha dom. Har ni inte provat på att göra pocket letter tycker jag verkligen att ni ska göra det. Själva fickan är en så som man har vanliga samlarkort i och sen har gummiapan en massa roliga och underbara stämplar som passar till att göra korten. Varför inte ge bort ett nu till alla hjärtans dag till nära och kära med en massa kärlek i.

Här kommer mitt senaste pocket letter som jag ska skicka till en god och härlig vän.

pocket letter from me. I have been completely hooked for making pocket letter. It's so fun and you really get to do many different cards to then assemble them as you want them. Have not you tried to the pocket letter I really think you should do it. The pocket is such that one has common collector card in and then the gummiapan has a lot of fun and wonderful stamps fit to make the cards. Why not give a present for Valentine's Day for loved ones with a lot of love.

Here are my latest pocket letter that I will send to a good and lovely friend.

 Framsida
Front
Baksida
Back
Ihop vikt
Folded

Som avslut kommer här ett kort som jag gjort med gummiapan dies Old Paper och Thanks.
Finally, here is a card I made with gummiapan dies Old Paper and Thanks.


Det var allt för mig denna gången.
Thats all for me this time.

〜DT-Jenny S〜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar