05 januari 2017

Kärlek

Alla Hjärtans Dag närmar sig, så vad passar väl bättre än lite kärlek här i bloggen nu?
Soon it will be Valentines Day, so it´s a perfect time for some love cards!

På mitt första kort har jag använt stämplarna All you need is love och Hjärtan. Hjärtanen stämplade jag i tre olika rosa nyanser och bokstäverna LOVE fyllde jag i med grått vilket inte riktigt syns på det här fotot, men ser riktigt snyggt ut i verkligheten :).
For my first card I used the stamps All you need is love and Hjärtan. I used three different pink colors for the hearts and filled the letters LOVE with gray, which is hard to see in this photo but looks great in real life :).


Mitt andra kort fick en bakgrund av vita hjärtan (som jag inte kan hitta i webshopen), ett ljusrött prickigt hjärta, två små blad och en banner som jag stämplat texten i.
For this card I made a background with white hearts (which I can´t find in the webshop) and decorated it with a polkadot heart, two small leaves and a banner with my sentiment stamped in it.


 //Camilla

1 kommentar: