08 oktober 2016

Tack Jeanette....

....med familj för en lika trevlig scrapträff som alltid! Trelleborgsträffen äger! =) Här kommer en liten del av allt jag skapade på träffen:
Här har jag använt Gummiapans papper Moln från serien Turkos samt stämplarna Sliten journaling, Good times samt Splatter.

Jag har även börjat så smått med årets julkort. Här tittar Mellanstor trolltomte fram bakom en rad med paket. Textstämpeln god jul hittar du här.

På detta kort har jag använt Gummiapans mönstrade papper Grattis på olika språk, färg Mandel. Stämplarna är Hur gammal sa du, Åldern är bara en siffra samt Ugglan från Ugglekitet.

På denna layouten har jag använt Gummiapans mönstrade papper från serien Mandelfärgad. Stämplarna är Stor snöflinga, Mellanstor snöflinga, Good times, Sötnos från Mammas Pappas Sötnos samt Hjärta med lapp. Jag har även använt Gummiapans chipboard.

Scrappa lugnt så hörs vi snart igen! =)

Kram Mia/joggemia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar