03 februari 2016

Några nya kort från mig/Some new cards from me

Hej allesammans/Hi to all of you!

Min bloggdag igen, alltid lika kul och utmanande.
Jag har gjort tre olika kort med olika teman och olika storlekar.
Kul att testa andra storlekar tycker jag.

My time to blogg again, I think it´s so fun.
I have made three cards with different theme and different size.


Först ut är den söta ugglan från "Ugglekit" med den fina texten "sitter här och tänker på dig" till.
Målat med Promarker. Papper från Gummiapan så klart.

First the sweet owl from "Ugglekit" and a text that says "sitting here thinking of you".
Colored with Promarker. Paper from Gummiapan.


Nästa kort är med stämpeln "luftballong" och tre små passande ord.
Även här  målat med Promarker och med Gummiapans fina papper.

The next card are with the stamp "luftballong" och three suitable words.
Colored even these with Promarker. Paper from Gummiapan.



På det sista kortet för idag har jag använt stämpeln "stor mugg" som jag stämplat tre
gånger och sen färglagt med Promarker. Jag har målat dit lite prickar med en vit
penna och tillsatt 3d-lack uppe på koppen.

On the last card for today I have used the stamp "stor mugg" and stamped it three times.
I have colored it with promarker and painted little wite dots.

Tack för titten/Thanks for looking

DT-Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar