21 februari 2016

Kort med nya stämplar/Cards with new stamps

Jag hoppas ni sett alla nya stämplar under vecka 5 och 6 i Gummiapans shop?
Massor av underbara stämplar. Här är några kort jag gjort med några av dom.

I hope you all seen the new stamps in the Gummiapans shop?
Here are some cards I´ve made with them.



Här har jag använt mig av stämplarna "stor tjock Rudbeckia" och "tjock Rudbeckia" och en av alla fina Grattistexter.
Here I have used the stamps "stor tjock Rudbeckia" and "tjock Rudbeckia" and one of all nice congratulations texts.



På nästa kort har jag använt de söta "pussgurkorna" och den fina texten "all you need is love".
At the next card I´ve used the stamp called "pussgurkor" and the nice "all you need is love" text.
(If I should try to translate the Swedish Word "pussgurkor" it will be like "kiss cucumbers" :-) )


Till slut ett kort gjort med en s.k. distressruta där jag stämplat "liten dubbel blomma" och en kramtext. Jag har fyllt i vissa ställen med en vit penna för att "highlighta" lite.

On the last card I made a so called "distress Square" and inside that I stamped "liten dubble blomma" and a "hugtext". Filled in some parts with a white pencil.



Tack för att ni tittade in. På återseende.
Thanks for looking. See you soon again.


DT-Eva

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar