13 februari 2016

Kort i regnbågens färger

Hej alla glada!

Idag tänkte jag visa några kort där jag lekt med olika stämpeldynor och stämpeln "splatter". Och det var så roligt att jag var tvungen att göra två. :) 

Hello everyone,

Today I want to show you a couple of cards I made where I played with different colors and the stamp "splatter". It was so much fun I had to do two. :)





Jag är väldigt förtjust i båda de här textstämplarna: "Livet är som en brustablett - allt löser sig" och " Ta alltid ut lyckan i förskott. Det värsta som kan hända är att du var glad i onödan". Härligt positiva. 

I really like these two text stamps. They are so positive!

Sen fortsatte jag på samma tema med stämpeln "Stort penseldrag" och stämpeln "How beautiful life is when you are in the world". 

I continued on the same theme with the stamp "Stort penseldrag" and "How beautiful life is when you are in the world". 



På det hela taget var det väldigt roligt att använda lite mer färg än vanligt och det kommer jag att göra igen. Det var allt från mig för den här gången, vi ses snart igen! 

All in all, it was a lot of fun to use a little bit more color than usual and I'll do it again soon. That was all from me for today, see you soon!

// DT-Eja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar