17 februari 2016

Ett kort och två boxar/One card and two boxes

Då var det min tur igen att inspirera. Denna gång tänkte jag visa ett kort och två boxar. En av dessa boxar kommer att finnas som workshop på gummiapans träff i april/maj. Du har väl köpt biljetter?

Then it was my turn to inspire. This time I will show one card and two boxes. One of this boxes will be as a workshop on the gummiapan meeting in april/may. Have you got your tickets yet?

Nu till kortet. Det är ett krya på dig kort.Här har jag använt mig av
plåster stämpeln som jag har stämplat på olika papper ur den röda serien. Sen har jag även stämplat med Livet är som en.......

Now to the card. It´s a get well card. Here I have used the plåster stamp that I have stamped on diffrent paper from the red series. I have also used the stamp Livet är som en......


Denna box är gjord för att kunna sätta ett presentkort i och även lägga ett litet choklad som även fungerar som en vikt så att boxen inte ska tippa när man öppnar locket. Två funktioner i en. Stäplarna som är använda är Happy Birthday och Stor Vimpel. Pappret är Mörk Mandel Grattis

This box is designed to be able to put a gift card in and also add a little chocolate which also acts as a weight so that the box will not tip over when you open the lid. Two functions in one. The stamp that I used is Happy Birthday and Stor Vimpel. The paper is from the Mörk Mandel Grattis




Nästa box är en box som man kan ta med sig om man vill bjuda någon på fika. Stämpeln som är använd är Fikasugen? och så papper från den mörk och ljus lila serien.

The next box is a box that you can take with you if you want to invite someone to have tea. The stamp I used is Fikasuge and so the paper from the dark and light purple series.




Hoppas ni blev inspirerade och så hoppas jag att vi ses i april.
Ha en fortsatt skön vecka så ses vi nästa gång.

Hope you were inspired, and I hope to see you in April
Continue to have a great week and see you next time.

DT-Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar