21 januari 2016

Snart Alla hjärtans dag

Hej ALLA Gummiapan-älskare. Idag är det äntligen den 21:e och min bloggdag. Tänk att det snart är en månad sedan det var julafton och om 5 månader är det midsommar. Går det fortare nu för tiden eller är det bara jag som upplever det som att det är färre dagar mellan mina födelsedagar.

Snart är det Alla hjärtansdag /Valentine, och jag har passat på att göra ett kort i detta temat.
Det är en Origami box card (finns många filmer på youtube), det viktiga är att ha ett tunt papper för annats blir det knöligt att vika.




Inuti har jag klippt ut ett papper och satt i. Där har jag stämplat en av alla mina favorit stämplar " J st  to  let yo   know, I  am missing yo ." Just to let you know, I am missing you. (bokstaven U saknas).
Har stämplat massor av gummiapans hjärt stämplar och sen färglagt med 3 olika röda promarkers.



Härom dagen kom vintern åter till Skälsböke, 10cm nysnö fanns inte på min önskelista, men det kom ändå.
Så då passar jag på att skicka en vinterhälsning till er alla (texten och de olika grässorterna är gummiapanstämplar), och önskar er alla en trevlig dag. 


Kram DT-Malin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar