20 december 2017

Julkort


♥ ♥ ♥

Nu sjunger väl julkorten på sista versen MEN vill ändå gärna visa dom som jag skapat.

♥ ♥ ♥

Först ut blir tre stycken julkort som är ganska lika.

Till dessa har jag använt en julgran med stjärnor som jag köpte i fjor MEN inte använt förrän i år.


Alla tre granarna är embossade med guld.


I själva stjärnorna har jag först färglagt med akrylfärg i guld.
Sen blev det även akrylfärg i glitter och sakura gellly roll clear star ovan på det.


♥ ♥ ♥


En del av stjärnorna har även fått sig ett lager med 3d-lack.


Här har även kanterna blivit embossade med guld.


Så till det sista kortet som blev ett shakerkort.



Kanske inga traditionsenliga färger på ett julkort MEN kul att variera sig tycker jag.

Det mesta av materialet som jag använt kommer från Gummiapan som ni hittar här.


Det här blir mitt sista inlägg som dt-medlem för Gummiapan.

Jag kommer såklart att fortsätta pyssla med Gummiapans härliga material.
Så har ni lust kan ni fortsätta följa mig på min blogg.


Tackar så mycket för att jag blev tillfrågad och fick vara med 2017 och önskar det nya och gamla gänget stort lycka till!

Vill även passa på att önska

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR! 

//Gunilla

♥ ♥ ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar