13 oktober 2017

Snart Halloween

Hej alla!

Hoppas att allt är bra med er! Nu börjar det ju närma sig Halloween så jag tänkte visa ett par Halloween-kort. Jag är verkligen  förtjust i de orangea och svarta pappren från gummiapan till mina Halloween-kort.

Mitt första kort har jag gjort med Polaroid-diesen, samt Gummiapans spöke, Boo!-stämpel, små fladdermöss, spindel och en av Happy Halloween-textstämplarna. Och lite ostduk som ska föreställa spindelväv. Kan man se det? :)




La in en liten extra fladdermus uppe i hörnet.





Mitt andra kort har jag gjort av fladdermöss, (liten fladdermus med bokstäver), samt en ny Happy Halloween-textstämpel.




Jag stämplade upp fladdermössen och klippte ut. För att de ska bli svarta i stället för vita i kanterna så fyllde jag i kanterna med en svart Distress marker.




Det var allt från mig för idag. Ses snart igen!

// DT-Eja





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar