07 september 2017

Sommarminne och en känsla av höst

September månad och sommaren har dröjt sig kvar, men sista dagarna har vi känt av att hösten är på väg. Så mitt inslag blir en blandning av sommar och höst. En layout och ett kort.



 En härlig söndag i slutet på juli tog vi en promenad på stranden i Skanör. Eftersom jag älskar sandstränder blev det ett foto bland sanddynerna!
 Jag gillar att använda Gummiapans dies som dekoration på layouter. Här har jag valt några olika växter,färger och GA-papper som passar till strandmiljön. Det vita pappret har fått struktur och mönster med en embossingfolder. 



Mer dies! Växter, snirklig "Kram" och Stitched rectangel. Växter och text har jag stansat i akvarellpapper som jag färglagt. Den vita bakgrunden har jag gjort med en embossingfolder.
En liten känsla av höst med de mörka växterna, men ändå massor av vitt!

/DT-Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar