21 september 2017

SNART ÄR DET DAGS!!!

Nu är det inte många timmar kvar... och jag vet att det är MASSOR av ladies som längtar <3

I helgen är det dags för Trelleborgs Träffen! Träffen där ca 150 st "sitter" ner och pysslar (läs shoppar) snackar, dricker kaffe, umgås, inspirerar och inspireras och bara njuter...

Gummiapan har fått hem massor av varor! Vi har fyllt butiken med vita cardstock och kvistad cardstock i 100-pack, dubbelhäftande tejp, glue dots och mycket mer :)

Givetvis släpper vi nya gummistämplar och dies också...
t ex den här lille rackaren:


Nytt för Trelleborgs Träffen är att det kommer att vara flera olika demos i butiksdelen!

Butikerna är öppna för allmänheten lördag 12-20 och söndag 9-15.

VARMT VÄLKOMNA!


1 kommentar:

  1. Tack för att Rudolf (som jag döpt min favve-ren till) kommit som die. Han är så cool, med eller utan röd pärla på mulen. Så skönt att slippa figurklippa hornen :D Nästa år önskar jag mig en tomteluvedie av Gummitomten. Saknar en redan, även om jag har fullt upp med Rudolf.

    SvaraRadera