09 september 2017

Just because

Hej på er!
Hello everybody!

Idag visar jag två kort med djur på...
Today I show two cards with animals on...

Första kortet är ett kort för att bara skicka en hälsning till någon.
The first card is a card to just sent a greeting to someone.

Papperet kommer från Gummiapans Turkos serie. Har stansat ut det med Stitched Squares.
På papperet har jag stansat med Dies till Moln som endast perforerar i papperet. Har även använt Doodlat Moln
The paper comes from Gummiapans Turkos serie. Have used the dies Stitched Squares.
On the paper I have used Dies till Moln, the one which only perforates on the paper. Also used Doodlat Moln


Ugglan kommer från Ugglekit och är utstansad med Dies till Ugglekit
Ugglan sitter på två utstansade Kvist.
Har också använt textdiesen Hello.
The Owl comes from Ugglekit and is die-cut with Dies till Ugglekit
The owl sits on two Kvist.
Have also used the text die Hello.


På mitt andra kort har jag använt papper från Turkos serie och Osymmetrisk rand - Turkos.
On my second card I have used papers from Turkos serie and Osymmetrisk rand - Turkos.


Har stämplat Stort moln på vitt papper och klippt ut och satt fast med 3D-kuddar.
Vattnet har jag gjort med diesen Landskaps Bårder och använt glitterstickles för en vatteneffekt.
Have stamped Stort moln (big cloud) on white paper and cut it out and mounted it with 3D foam.
The water I made with the dies Landskaps Bårder and used glitter stickles to get an water effect. 


Har stämplat valen från Animal Kit på utstansad cirkel med diesen Stitched Circles.
Har stämplat med textstämpeln Grattis på födelsedagen.
Have stamped the whale from Animal Kit on a punched circel with the dies Stitched Circles.
Have stamped with the text stamp Grattis på födelsedagen.


Tack och hej från mig!
Thanks and hi from me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar