08 juli 2017

Flowers in Blue x 3

Idag är jag tillbaka med blommor i blått på tre kort...
Today I'm back with  flowers in blue on three cards...

Första kortet har jag stämplat med Många streck och Grattis på födelsedagen.
Blommorna är diesen 3 blommor som jag färglagt med distresser och vattenpensel.
The first card I have stamped with Många streck and Grattis på födelsedagen.
The Flowers is the dies 3 blommor which I have colored with distresser and water pencil.


Här har jag använt diesen Pierced SquaresPierced Circles och Grattis.
Har embossat Kvist och Stor tjock rudbeckia i vitt och färglagt dem med distresser och vattenpensel.
Here I have used the dies Pierced SquaresPierced Circles and Grattis.
Have embossed  Kvist and Stor tjock rudbeckia in white and colored them with distresser and water pencil.


Sista kortet är gjort på samma sätt med embossing som föregående kort...
Använt diesen Pierced Squares och stämplarna Små blad och Liten spretig blomma.
The last card is made in the same way with embossing as previous card...
Used the dies Pierced Squares and stamped with Små blad and Liten spretig blomma.


Även här har jag använt diesen Grattis.
On this I also used the dies Grattis.


Ha en fin helg!
Have a nice weekend!

2 kommentarer: