11 juni 2017

Birthday/Baptism


Min mors er vild med farverne lilla og limegrøn, så selvfølgelig skulle hun have et fødselsdagskort med de farver. 


Jeg har lavet min egen baggrund med et af de nyere stempler, stanset 2 hjerter ud i småprikket papir og stemplet med tekst.
Meget enkelt.

Det næste kort er til en barnedåb. 

Her har jeg brugt den fine tørresnor, hvor hans navn hænger i de små klemmer. Bogstaverne er stemplet på mønstret papir og derefter klippet ud. Har stemplet klemmerne en ekstra gang på hvidt karton, klippet ud og sat på så det ligner de popper lidt ud. Bjørnen er stemplet på hvidt karton, farvelagt med copics og derefter har jeg brugt den die der passer til. Klippet kanten en smule og så er den sat på Vellum. Hans bukser er stemplet på mønstret papir. 

Det var alt for mig i dag, god søndag til jer😊

DT-Rikke 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar