12 februari 2017

Love is in the air!

14 februari närmar sig med stormsteg. 
Jag har därför gjort några kort som jag ska överraska mina vänner med på  " Alla hjärtans dag". 

Ett kort som är väldigt populärt just nu är kort med en mugg.
Det är väldigt enkelt att göra och blir jätte fint. 
Gummiapans papper är som gjorda för det då man ska ha ett papper som är 14,5 cm brett.


Sen är det bara att klistra fast din mugg på ett kort och dekorera. Jag satte även dit ett litet handtag.
Jag har använt mig av stämpeln: ValentineCoffee & Friends warm the heart och Kaffefläck.
Hjärtana är gjorda av diesen :Hjärtan
Paper jag har använt är: Mörk mandelfärgad serie och Rosa serie.



Jag gjorde även två små kort som är 10 x10 cm. 
Till det första använde jag mig av stämpeln: Glödlampa och papper från Orange serie.


På det andra använde jag mig av stämpeln: 
Jordglob och papper från Mandelfärgad serie
Texterna på korten har jag skrivit på fri hand.


 Har fått massa idéer vad jag kan göra med den lilla jordgloben. 
Så när jag ändå höll på att pyssla så gjorde jag ett kort till med just den stämpeln.


Har har jag använt mig av papper från Cerise Serie och Rosa serie
Texten är skriven på fri hand.

Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar