10 februari 2017

I'm stuck on you !

 Jeg har leget lidt med kort igen. Denne gang med lidt kaktusser og et par forskellige teknikker.

I've been playing around and made a couple of cards. This time with some cactuses and different techniques.


På det første kort, er tekst og motiver stemplet direkte på baggrunden. Jeg har farvelagt med Distress Inks.

On this first card, the text and motives are stamped directly on to the background. The coloring is made with Distress Inks.


Jeg har brugt en Wink of Stella pen, til at give motiverne lidt glimmer. Det ses desværre ikke så godt på billederne.

I've added a little Wink of Stella pen, for some shimmer. Unfortunally it dosen't show that much on the pictures.


På det andet kort, har jeg stemplet teksten direkte på baggrunden, men motivet er stemplet på flere forskellige farver GA papir, klippet ud og samlet i lag med 3D-klæbepuder. De 2 ovale baggrunde er standset ud med et par GA dies.

On this card, i've stamped the text directly on to the background. The motives is stamped on to different colors of GA papers, cut out and mounted with 3D-foam pads. The 2 oval backgrounds is cut out with a couple of GA dies.


3D-klæbepuderne giver lidt dybde til kortet. Jeg har også brugt Wink of Stella pennen på dette motiv.

The 3D-foam pads gives a little depth to the card. i've also used the Wink of Stella pen on this card.


Jeg har brugt følgende materialer / I've used these materials:

- Stempel / Stamp, "Kaktus".
- Stempel / Stamp, "Kaktus med blomma".
- Stempel / Stamp, "Smal Kaktus".
- Tekst stempel / Text stamp, "I'm stuck on you".
- Die, "Stitched Rectangles".
- Die, "Stitched Ovals".
- Papir / Paper, "Klargrön Serie".
- Papir / Paper, "Rosa Serie".
- Papir / Paper, "Cerise Serie".

Tak fordi du kiggede med..

Thank you for stopping by..

DT - Karina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar