20 augusti 2016

Diamonds.

I dag bliver det et lidt kortere indlæg fra mig, for jeg nyder det sidste af min ferie og har desværre ikke nået at klippe/klistre så meget, men ét enkelt kort skal i da ha'.. håber i kan lide det :)

It's going to be a shorter post from me today, because i'm enjoying the last of my vacation and i haven't had the time to do that mush crafting, but i have this one single card for you.. hope you like it :)


Jeg fik lyst til at lave noget med disse fine diamanter og ville gerne fremhæve dem mest muligt, nu de ikke er så store. Jeg standsede derfor 3 huller ud i min front med 2 forskellige størrelser dies, så de fine diamanter kom i centrum af hvert hul. Jeg syntes også der skulle en tekst på, så det blev til et lille banner, også standset ud med en die. Under fronten har jeg en maske af glitter papir, som er en rest fra gemmerne.

I wanted to make something, using these fine diamonds and i also wanted to highlight them as much as possible, because of their size. I cut out 3 holes, using 2 different sizes of dies, so the fine diamonds was in the center of each circle. I also wanted a text on the card, so i made this little banner with a die. Underneath the front i made a mask, using some glittery paper from my stash.


Front, diamanter og tekstbanner er monteret på kortet med forskellige 3D-klæbepuder, for at give lidt dybde.

The front, diamonds and the text banner is mounted on the card with 3D-foampads, to give it some depth.

Jeg har brugt følgende materialer / I've used the following materials:

- Stempel / Stamp, "Stor diamant" (Big diamond).
- Stempel / Stamp, "Liten diamant" (Small diamond).
- Tekst stempel / Text stamp, "You are amasing".
- Runde dies / Round dies, "Stitched circles".
- Aflang die / Rectangle die, "Stitched rectangles.
- Papir / Papers, "Rosa serie" og / and "Snerandigt rosa".

Ha' en dejlig dag.

Have a nice day

DT - Karina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar