05 juli 2016

Blommor och blad x 2 / Flowers and leafs x 2

Hej!
Idag bjuder jag på två kort med blommor och blad.
Hi!
Today i´ll show you two cards with flowers and leafs.


Jag har embossat blommorna och bladen i vitt och sedan färgat in med distress-dynor i färgerna; Peeled paint, Forest moss, Tumbled glass, Peacock feathers och Mermaid lagoon.
I´ve heat-embossed the flowers and leafs in white and then used emboss-resist-technique to color them with distress-ink-pads in Peeled paint, Forest moss, Tumbled glass, Peacock feathers and Mermaid lagoon.
Motiven har jag sedan klippt ut med sax.
The stamps ate fuzzy-cut with scissors.

Jag har använt tekniken "Inlaid diecut" för texten "Grattis". 


Jag har använt stämplarna "Liten dubbel blomma", "Stort blad" och "Mellanstort blad" samt dies från "Stitched Rectangles", "Stitched Squares" och "Grattis".
I´ve used the stamps  "Liten dubbel blomma", "Stort blad" and "Mellanstort blad" plus dies from "Stitched Rectangles", "Stitched Squares" and"Grattis".

Kram
Hugs
DT-Catarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar