21 juni 2016

Kort med dies/Cards with dies

Jag hoppas ni sett att Gummiapan nu fått in ännu fler fina dies.
Jag har gjort några kort med både de tidigare och de senaste diesen.
I hope you seen all thel lovely new dies from Gummiapan.
I´ve made some cards with both "the old" and the latest dies.

På de första kortet har jag använt följande dies:
On the first card I´ve used these dies:
Landskapsbårder
Sedum
Allium
Blad
Minitags set 2
Hjärtan
Och en stämpel med texten krya på dig.
And a stamp with the text krya på dig (get well)



På nästa kort har jag använt dessa dies:
At the  next card I´ve used these:
Trollslända
Grattis



Och på det sista har jag använt:
And at the last one I´ve used:
Landskapsbårder
Trollslända
Och stämplarna badhytt och sommar.
And the stamp badhytt and sommar (bath cabin and summer)



Tack för titten/Thanks for looking!

DT-Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar