29 juni 2016

3 monster/ 3 monsters

Nu är det tid för mig igen att få visa vad jag har att inspirera er med idag.
Idag tänkte jag visa tre lika gratulationskort men ändå olika. 

Jag har använt mig av Alex där jag har maskat bort skylten som han håller i och istället stansat ut Grattis och satt dit istället för skylten.
På det rutiga bakgrundspappret har jag lånat dotterns blås tuschpennor för att färga in bakgrunden.

Dessa kort är gjorda till två killar och en tjej som fyllde 7 år och som min dotter var bjuden på kalas hos.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Now it's time for me again to show what I have to inspire you of today.
Today I show three equal greeting cards but still different.

I am using Alex where I have masked away the sign that he is holding and instead punched out congratulations and put there instead of the sign.
At the checkered background paper I have borrowed her daughter's blowink pens to color in the background.

These cards are made for two guys and a girl who turned 7 years old and which my daughter was invited to their birthday party





Hoppas ni blev inspirerade till att använda Alex på lite annorlunda vis än vanligt
Hope you were inspired to use Alex in a little different way than usual

DT-Jenny S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar