17 april 2016

Olika kort och tekniker/ Diffrent cards and techniques

Då var det min tur att visa lite inspiration igen. Denna gången tänkte jag visa lite olika kort och tekniker. 

Then it was my turn to show some inspiration again. This time I will show some different cards and techniques.

Det första kortet gjorde jag till en av våra underbara vikarier på jobb som skulle sluta. Bakgrunden har jag målat med en blandning av tombow pennor och distress markes pennor för att få det att se ut som om biet flyger iväg i solnedgången.

The first card I made for one of our wonderful temps at my job that would stop working with us. The background I have painted with a mixture of Tombow pens and Distress Markes pens to make it look like the bee flies off into the sunset.


Nästa kort är ett kort jag gjorde till en utmaning som jag var med i där man skulle använda sig utav en distress ruta.

The next card is a card I made for a challenge I was in where you would use a distress square.


Nästa kort har jag använt mig utav gummiapans chipboard som jag har målat med nagellack och sen har jag stämplat en bakgrund med olika färger av samma stämpel.

The next card I have used Gummiapans chipboard that I have painted with nail polish and then I stamped a background with different colors of the same stamp.


Det var allt för idag, så nu tänker jag krypa ner under täcket igen och försöka kurera min förkylning med feber. Vi ses nästa gång och då är det dagen innan den stora träffen.

That's all for today, so now I crawl under the blanket again and try to cure my cold with fever. See you next time and then it is the day before the big get-together.

Kram/Hugs
DT-Jenny S


2 kommentarer:

  1. Fun! Hey, be sure to check out the winners from the Cre8tive Hands blog hop that were posted today!! ;) Hint, hint!
    Hugs,
    Karen C

    SvaraRadera