13 april 2016

Du förtjänar en puss

Hej alla glada!

Idag vill jag visa er två kort. Det första kortet är ett "pusskort". Jag har använt den söta pussgurkan "Bea" och "Du förtjänar en..." och "puss". De två sista är en del av ett set och man kan förtjäna flera olika saker till exempel en blomma, en kram, en cupcake :)

Hi everyone,

Today I'm going to show you two cards. The first card is a "kiss card". I've used the cute Bea and the text stamp set "Du förtjänar en..." "puss". With this set you can deserve a lot of different things, a cupcake, a hug, a flower etc. 


Mitt andra kort är ett robotkort. Stämpeln heter Robot, den är färglagd med copicpennor. Därefter stämplade jag muttrar och skruvat runt om pappret. Till sist plockade jag fram "i'm not weird... i'm limited edition", en stämpel som jag är väldigt förtjust i!

My second card is a robot card. The stamp is called, quite simply "robot" and I've colored it with Copics. Then I stamped bolts and screws around the paper. Finally, I took out my  "i'm not weird... i'm limited edition" stamp, which I really really like. 





Tack för titten, vi ses snart igen!

Thanks for stopping by, see you soon! 


// DT-Eja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar