02 mars 2016

Gummiapans papper / Gummiapan's paper

Idag visar jag dessa kort:
Today I show these cards:


Kortet ovan är till min kollega som går på
pappa-ledighet och fyller år nu i dagarna.
The card above is to my colleague that will leave for
paternity leave and celebrate his birthday any day now.


Varför inte ett par prickiga muggar?
Why not a couple of dotted mugs?
Funkar perfekt med den sköna texten!
Works perfect with the great text!

Jag har även varit på en pysselträff och
deltagit i några utmaningar.
I have also been to a scrap meeting and
participated in some challenges.


Tulpankortet var första utmaningen,
minst 15 blommor och minst 3 färger.
The tulip card was the first challenge,
at least 15 flowers and at least 3 colours.


Sedan var det en skissutmaning med minst 3 blommor.
Then it was a sketch challenge with at least 3 flowers.


Sedan var det även en snabbutmaning, skapa ett
regnbågskort med blommor på max 30 min.
Then it was a "quick" challenge, create a
rainbow card with flowers in max 30 min.

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar