20 mars 2016

Gotta love the dogs !!

Så er jeg tilbage med et enkelt kort igen.. denne gang til fødselaren der er vild med hunde ;)

So I am back with a single card again .. this time for the birthday girl who are crazy about dogs ;)


Kortet er lavet lidt "lag-på-lag". Papiret jeg har brugt er fra den gråblå serie og de forskellige elementer er monteret med 3D-klæbepuder, for at skabe lidt dybde på kortet.

The card is made ​with " layer-by-layer" technique. The paper I've used is from the gray-blue range and the various elements are mounted with 3D foam pads, to create a little depth on the card.


Den lille hund er i chipboard, som jeg har heat embosset med guld og det lille banner med striber er også heat embosset med guld.

I heat embossed the little dog with some gold and also the the little banner with the stribes got heat embossed with gold.


Inden i kortet, har jeg også heat embosset et poteaftryk og så har jeg tegnet en ramme med en sort pen.

Inside the card, I also heat embossed a pawprint and then I've drawn a frame with a black pen.


Materialerne jeg har brugt er / The materials I've used is:

- Papir / papers, "Gråblå".
- Chipboard hund / chipboard dog.
- Banner, "Randig Vimpel".
- Den største pote / the biggest paw, "Mellanstort tassavtryck".
- Den mindre pote / the smaller paw, "Litet tassavtryck".
 - Flere små poter / more smal paws, "Tassavtryck".
- Tekst / text, "Tillykke", means: congrats.
- Tekst / saying, "Godt man ikke regner alder i hundeår !", means: It's good you don't count age in dog years !.

Tak fordi du kigger med herinde og rigtig god søndag :)

Thanks for stopping by here and have a lovely Sunday :)

DT-Karina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar