29 mars 2016

En påskpresent/ A Easter gift

Hoppas att ni alla har haft en riktig mysig påsk. Vädret har väl inte varit det bästa alla dagar men det har varit skönt ändå.
Hope you all had a real cozy Easter. The weather have not been the best every day but it has been nice though.

Varje år har vi lämnat en lite påskgåva till döttrarnas fröknarna både på dagis och skolan, likadant gjorde vi i år.
Every year we have left an little Easter gift to the daughters teachers both in kindergarten and school, this we did this year too

Jag gjorde ett eget mönsterpapper med hjälp av stämpeln Liten prickig fjäder och mina färg glada stämplar. Stämplade hela pappret med fjädern i olika vinklar och färger, sen vek jag ihop pappret till en låda och band ett snöre runt med en lite tag där jag stämplat med Glad Påsk också i olika färger.
I lådan lades det sen lite god choklad och lite annat påskgodis.
I made a custom pattern paper using stamp Liten prickig fjäder and my colorful ink pads. Stamped whole paper with the spring in various angles and colors, then I folded up the paper into a box and tied a ribbon around with a little tag where I stamped with Glad Påsk also in different colors.
In the boxes were there then some good chocolate and some other easter candy.

Mycket uppskattat av all personal på dagis och skola.
Much appreciated by all the staff in the kindergarten and school.





Hoppas ni gillar det ni såg. Jag avslutar med att visa ett krya på dig kort.
Hope you like what you have seen. I´m going to end with a get well card.


Till nästa gång, ha det så bra
Till next time, have a good one

DT- Jenny S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar