04 februari 2016

Fyndiga texter

Den här månaden har jag gjort kort med några av Gummiapans fyndiga textstämplar.

Först ut är den här, där alla "u" är borta och det förklaras med I am missing yo(u) -you kan här tolkas både som dig eller som bokstaven u - riktigt kul tycker jag :).
Jag stämplade dit små pusselbitar där "u" skulle ha varit.

Stämplar/stamps:
Textstämpel
Mini pusselbitar
Pusselbitar
Sneda streck

Gummiapans röda pappersserie / red papers


Här får det större biet illustrera att mottagaren är speciell.
Stämplar/stamps:
Du är en på Bi-ljonen!
Bi
Flygande bi


Texten (S)tänker på dig passar utmärkt ihop med splatt-stämpeln. Jag kunde inte bestämma mig för vilken färg jag ville använda, så eftersom det var så enkla kort gjorde jag ett i varje färg jag valde mellan.

Så här ser alla korten ut i sin helhet.


Stämplar/stamps:
Jättesplat
Textstämpel

På återseende om en månad!
Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar