13 oktober 2015

Kort till fika, fest och bara för att

Hallå i höstrusket!

För höstrusk för man nog ändå säga att det är idag, i alla fall i Skåne.
Till inlägget idag har jag plockat fram mina Copic-pennor och färglagt. Oj, så roligt det är!

Det första kortet ser ut så här:


Jag har använt det bruna papperet från Gummiapan, samt textstämpeln "fikasugen?" Det finns två i webshopen och den här är lite större än den andra.
Därefter stämplade jag upp den nya "chokladtårta"-stämpeln (visst ser den god ut!?), "liten cupcake" och en massa jordgubbar som jag färglade. Jag blir i alla fall lite sugen på att fika när jag ser det här :)

Det andra kortet ser ut så här:



Jag har använt en av de nya drinkstämplarna. Jag tänkte mig en Tequila sunrise, men den heter "blue hawaii" i webshopen. Sen stämplade jag en rad med den nya "skål!"-stämpeln. Tänker att det är ett kort som kan passa bra om jag ska ha sommarfest...
Lite gula pärlor längst upp och det här kortet är så nära CAS (clean and simple) som jag kommer.


Slutligen ett lila kort:  

 

Jag har färglagt den gudomliga, nya stämpeln "fairytale". Tyckte att stämpeln "wishing you the best day ever" passade bra till. (Som kuriosa kan jag nämna innan jag stämplat upp den försökte jag läsa vad det stod på stämpeln och var helt säker på att det stod "wishing you the best boy ever". Jag får nog säga att den faktiska texten nog kommer att bli mer användbar. Det kan verkligen vara svårt att läsa stämplarna spegelvänt ibland :)

Det var allt från mig för idag!

Tack för titten och välkomna tillbaka snart igen. 

// DT-Eja


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar