17 oktober 2015

Ett snabb kort eller två/A quick card or two

Då var det tid igen för mig att blogga. Hoppas ni blir inspirerade. Denna gången blir det ett litet mindre inlägg.

Then it was time again for me to blog. I hope you will be inspired. This time it will be a little smaller posts.

Här kommer ett kort som jag gjorde till vår lift kedja som vi hade över sommaren i DT-gänget. Vi skulle bli inspirerade av varandra och det kortet jag blev inspirerad av hade fjädrar på kortet. Det var min inspiration till detta kort.

Here comes a card I made for our lift chain that we had over the summer in the DT crew. We should be inspired by each other and the card I was inspired by had feathers on the card. That was my inspiration for this card.



Nästa kort fick jag göra lite snabbt då dottern skulle på kalas hos en klass kompis. Här har jag använt mig utav en av dom fina monsterstämplarna.

The next card, I got to do a little fast because my daughter was invited to a party of a class mate. Here, I have used one of the nice monster stamps.


Hoppas ni gillar det ni fått se. 

Hope you like what you have seen.

P.S Titta in imorgon igen för då kommer ett inlägg där vi i DT-gänget verkligen har utmanat oss själva. D.S

P.S Look in tomorrow again there will be a post where we in DT-crew have really challenged ourselves. D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar