17 september 2015

Stämplat och maskat/Stamped and masked

Då var det min tur igen att inspirera er alla. Denna gången när ni läser detta ligger jag vid poolen och solar :-)

Then it was my turn again to inspire all of you. This time, when you read this I am lying by the pool and sunbathing :-)

Tänkte visa er två olika kort ett som gjordes till min dotterns andra fröken när hon slutade på dagis och ett kort som jag och mina arbetskollegor gav till en av våra sommarvikarier på mitt jobb när hon slutade efter sommaren.

Wanted to show you two different cards, one that was done to my daughter's second teacher when she left kindergarten and one card that me and my colleagues gave to one of our summer employees at my job when she left at the end of the summer.

Första kortet är kortet som gavs till fröken på dagis (och ja ni känner säkert igen det har visat ett annat nästan lika dant tidigare men gillade stilen och tyckte det passade denna gången med)

First card is the card that was given to the teacher in kindergarten (and yes, you probably know there has been another almost identical before but I liked the style and thought it suited this time to)


 Stämplar jag använt mig av är/ Stamps I used are:



Nästa kort har jag maskat lille söte Lennart. En Lennart för varje personal som jobbade med henne. Tanken var att Lennart lägst fram är personen som vi tackade av och vi resterande står bakom henne.

The next card I have masked little Lennart. One Lennart for every staff who worked with her. The idea was that Lennart in front is the person we said goodbye to, and we rest is standing behind her.


Stämplar/Stamps:



Hoppas ni blir inspirerade och så ses vi om en månad igen eller kanske rent av på Trelleborgs träffen den 26-27 September

I hope you will be inspired and we'll see you in a month again or maybe even on Trelleborg's meeting on September 26 to 27

Soliga kramar/ Sunny Hugs

DT- Jenny S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar