17 juni 2015

Födelsedagskort till en kille

Äntligen har det blivit min tur att blogga för Gummiapan. Ska bli så roligt och jag hoppas att jag kan inspirera er med mina inlägg.

Mitt första inlägg är ett grattis kort till en liten kille. Ett enkelt kort med få dekorationer. Har valt att använda mig utav maskningsteknik.
Har använt Theo som jag sedan har maskat Tegelvägg bakom så att det ser ut som om han står framför en tegelvägg. Papperna är självklart även dom från Gummiapan och där har jag stämplat Hipp Hipp Hurra även den från Gummiapan.


Finally, it has become my turn to blog for Gummiapan. It will be so fun and I hope I can inspire you with my posts.

My first post is a birthday card for a little guy. A simple card with few decorations. Have chosen to use masking techniques.
Have used Theo and then I have masked brick wall behind so it looks as if he is standing in front of a brick wall. The papers are of course also those from Gummiapan and where I stamped Hipp Hipp Hurra also from Gummiapan.


När bild på Theo och Tegelväggen
Close up on Theo and Brick wall



Ses nästa gång
See you next time

DT_ Jenny S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar