01 maj 2015

O så har vi våra "oldies"...

Vi tänkte att vi presenterar de tjejer som redan finns med oss i Designteamet och som har varit med oss en tid. Många vet bara namnen, men kanske inte vem de är. Så därför tänkte vi att ni ska få träffa dem med.


KARIN


Jag heter Karin, är gift, har två utflugna barn, ett barnbarn och ett bonusbarnbarn.
Jag köpte min första stämpel 2002 och sedan dess har jag tillbringat mycket tid med kortmakeri och scrapbooking. För tillfället gör jag mest kort men det blir lite layouter då och då samt en del minialbum. Jag har varit med i Gummiapans DT sedan starten.

Mig hittar du här http://kajsaloppan.blogg123.se/


CAMILLA


Jag heter Camilla, är 39 år och bor i Norberg. Jag är för tillfället föräldraledig med min lilla son på snart 4 månader, annars jobbar jag som transportledare.
Jag började scrappa layouter år 2002, år 2005 började jag göra kort och sedan några år tillbaka PL'ar jag också. Min stil är enkel och ofta färgglad. Jag färglägger ofta med distressdynorna, men även med Copics eller Polychromospennor ibland.
Jag har varit med i Gummiapans designteam sedan november 2011, och fullkomligen älskar både stämplarna och papperen.

Min blogg finns här: http://camilla-camomills.blogspot.se/



EMMA


 Jag heter Emma, 31 år och bor i en by utanför Ystad tillsammans med blivande maken, vår son på två år, hund och katt. Började scrappa efter en resa till USA 2002, därefter väcktes intresset för kort och nu på sista tiden har jag även börjat med PL.
Min
stil, har jag någon är frågan? Jag skulle vilja kalla den enkel, men inte alltid stilren. Tiden räcker inte alltid till att skapa så mycket jag vill, men får jag en chans tar jag den. Jag började färglägga med promarkers, men har precis sålt alla och köpt lite copics - nu gäller det att lära sig använda dem. Blev medlem i Gummiapans DT sommaren 2011.

Min blogg hittar ni här http://minpysselvarld.blogspot.se/ 



MALIN


Malin Wiberg (-76), bor i Skälsböke, Tyringe tillsammans med två barn och man. Jag arbetar som simlärare i Hässleholm kommun med elever i Åk 2-3 och de som behöver hjälp med att uppnå sina Åk6 mål.

Jag började scrappa på allvar hösten 2012 när jag skulle ta mig tillbaka efter sjukdom. Den hösten kämpade jag med promarkerna och att vara innanför linjerna i målarböckerna.
Jag har alltid varit kreativ och pysslat, men mer för behov än som avkoppling. Nu tar jag gärna fram akvarellpapper och distresserna istället för att titta på tv'n...och sen blir det mest kort med distress färgläggning på.

Jag älskar Gummiapans stämplar för att de är fina, "enkla" och lätta att använda.
Jag älskar att kombinera Gummiapans stämplar med Magnolia stämplarna och då helst minisarna.
Jag har varit med i designteamet sedan hösten 2014.

Ni hittar mig på http://kreativafskalsboke.blogspot.se 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar