12 oktober 2014

Julkort med nya stämplar

Jag hann med att göra några kort på Gummiapans scrapträff förra helgen (dock inte så många som jag hade tänkt mig, det fanns ju så mycket annat att göra med shopping, workshops och en massa trevliga människor!). Här är ett av dem, där jag har maskat ihop en julkulehög av Liten prickig julkula, Liten julkula med swirlar och Liten randig julkula. Jag målade dem med distress ink i färgerna Peeled Paint, Pumice Stone och Antique Linen/Scattered Straw som jag hade blandat med lite Perfect Pearl för en lätt skimrande effekt, som kan anas lite på den nedersta bilden. Fästena målade jag med lite guldskimrande twinklings. Textstämpeln är ny för i år och det röda papperet är också en nyhet men jag tror inte det finns i webbshopen än.



//Camilla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar