02 oktober 2014

Ett gäng alster

Vill börja detta inlägg med att tacka Jeanette och Joakim för en helt otrolig scrapträff! Helgen gick alldeles för fort! Och det var så kul att träffa de andra goa tjejerna i Gummiapans DT. Till våren syns vi förhoppningsvis igen. =) Här kommer en layout och några kort som jag skapade på träffen:
På detta kortet har jag använt ett av Gummiapans nya mönstrade papper, Hjärtan, som är så färskt att det inte hunnit upp i webshopen ännu. Men det kommer flera nya papper i nya härliga färger! Stämplar jag använt är Folk Art Ängel samt texten God Jul.

Här har jag använt 2 till av Gummiapans nya mönstrade papper i en härlig grön färg. Texten är Inte bara ett år äldre....

Stämplar: Snöflinga samt God jul.

Det turkosa och prickiga papperet är Gummiapans egna Småprickigt. Stämplar jag använt är nya moln som snart kommer till webshopen samt texten Happy Birthday.

Hur söt är inte Helge då? Här sitter han på en Trädstam och längtar efter någon. =) Texten är Om du ändå vore här...

Stämplar: Julkram samt Granar.

Även här kommer några färska stämplar som snart kommer upp i webshopen, nämligen ljuvliga Julkulor. På dem har jag smetat på 3D-lack för lite extra liv och glans. Texten är God Jul.

Juliga papprena från Gummiapan har jag använt här. Förutom en Magnolia-stämpel har jag använt Gummiapans Snöflinga samt texten God Jul.

Den stora blomman är också alldeles ny. Finns även mindre. Papprena är Gummiapans och texten är Världens bästa.


Puh...det blev en hel del. =)

Kram Mia/joggemia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar