26 juli 2012

TVÅ BOKMÄRKEN OCH ETT KORT

Jag fortsätter skapa med nyheterna. Som sagt, inte svårt alls. =)


Här har jag stämplat med Sliten bikaka. De äldre stämplarna Bi och Denna bok tillhör har jag stämplat på vitt papper, klippt ut och fäst på bokmärket. Biet har jag fäst på 3D-kuddar. Slutligen ritade jag stygn runt om.



Här har det kladdats med akrylfärg som jag sedan stämplat texten Vänner är som änglar... på. Lilla Maria har jag sedan stämplat, färglagt och stansat ut med en cirkelstans och slutligen fäst på 3D-kuddar.



Tokgillar den nya stämpeln Stor randig stjärna! Jag har skurit ut en cirkel mitt i kortet, stämplat stjärnan med svart färg och sedan stämplade jag en annan annan stjärna på annat papper som jag sedan har färglagt och fäst med 3D-kuddar lite "omlott". Slutligen stämplade jag texten Jag diggar dig!

Kram Mia/joggemia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar