05 mars 2012

Påskkort

Det var läckra och användbara stämplar i mitt DT-paket. Precis som alltid. Dessutom älskar jag motiv som man kan använda till mer än vad det från början var tänkt som. Det blir som flera stämplar i en, liksom.

Jag har knåpat ihop ett par olika påskkort i, för mig, klassiska påskfärger, som jag annars inte använder så mycket - lila/gult och orange/grönt.

På det första kortet har jag använt moln-stämpeln som buske istället. Den är stämplad två gånger och sedan är de främre två raderna fastsatta med 3D-kuddar.


Det här kortet gjorde jag som en variant av Z-kort. Det har säkert något tjusigt namn, men inget som jag minns just nu i skrivande stund...
 

Stämplar: Stor Höna, Mellan Höna, Fotsteg och 
Glad Påsk med matchande Önskar.

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar