12 juli 2011

SKAPARGLÄDJE

Gummiapans designteam ligger inte enbart på stranden och solar denna härliga sommar, det är full aktivitet även vid pysselbordet. Först ut är Kajsaloppan;


Gummiapan har många olika stämplar som passar till gratulationskort. Stämpel: Lyckoönskningar



En kreativ layout där flera av Gummiapans stämplar finns med. Så här skriver Kajsaloppan om sin layout; Fantasin är livlig här......men jag tycker att i det här sammanhanget ger den randiga stämpeln mig en känsla av träbrygga/trädäck.....Roligt att "bygga upp" hela bakgrunden och tillverka dekorationer med hjälp av olika stämplar. Endast bokstäver och den svarta "vågen" är annat material.


Även jag (Emisen) har hunnit med att skapa lite. Gjorde min första layout med hjälp av stämplar och det gav verkligen mersmak. Vimplarna blev som pricken över i och även de andra stämplarna passade så bra in.










Det blev ett kort också när jag ändå var i farten. En liten kram som jag ska skicka till någon som bor förlångt bort för en riktig kram.



Det var all inspiration vi hade att bjuda på idag
~Emisen~

1 kommentar:

  1. Sååå snyggt!! Det blir såå läckert med stämplar på LO:s

    Kraaam C

    SvaraRadera