01 juni 2011

NÅGRA KORT MED NYA STÄMPLAR

Till och med jag kan vara produktiv ibland! Just nu görs det kort på löpande band av gammalt pappersspill - tänk så fina saker man kan göra av papper som har "blivit över"...


Gamla papper ifrån Kaiser där jag har förstärkt prickarna med stickles - man tror att det är pappret som är glittrigt från början :)



"Det är din dag idag - 11050406", en textstämpel som funkar till många olika tillfällen!



Ett födelsedagskort till goda vännen Lisa! October afternoon papper som jag önskar att jag hade mycket mer av...



"Inte bara ett år äldre utan även ett år bättre! - 11050411", stämplat med brun dyna på vitt papper. Bannern som den sitter på kommer från Quickutz Special Delivery Gift Set...en mycket trevlig leksak...



Här har jag hittat gamla favoritpapper från Crate. Jag tycker att de är så mjuka i färgerna och därför lätta att sätta ihop.



"Happy Birthday - 11020209 ", den här är väldigt användbar! Eftersom den är smal så blir den bra på smala pappersremsor och de kan man ju variera i det oändliga.



Här har jag stansat ut den största retro-blomman och använt "Knapp - 11030108 " som dekoration i mitten!



Sist men inte minst ett enkelt Tackkort!



Stämpeln heter "Tack - 10100106"


Vi ses snart igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar